Klanttevredenheidsonderzoek 2017

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

1) Hoe heeft u van BAAC gehoord? (meerdere opties mogelijk)
 van een kennis of collega internet/website sociale media pers congres/beurs anders, namelijk:

2) Welk cijfer geeft u de snelheid waarmee de offerte is afgehandeld?
 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

3) Welk cijfer geeft u de kwaliteit van de offerte?
 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

4) Welk cijfer geeft u de snelheid van uitvoering van het onderzoek?
 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

5) Welk cijfer geeft u de kwaliteit van onze diensten en producten?
 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

6) Welk cijfer geeft u de kwaliteit van uw contactperso(o)n(en)?
 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

7) Hoe beoordeelt u onze informatieverstrekking gedurende het project?
 zeer slecht slecht voldoende goed zeer goed

8) Hoe komen wij onze afspraken na?
 zeer slecht slecht voldoende goed zeer goed

9) Welke indruk heeft BAAC op u gemaakt?
 zeer negatief negatief neutraal positief zeer positief

10) Ziet u nog verbeterpunten of heeft u nog suggesties voor de manier waarop wij onze dienstverlening kunnen verbeteren?

Onlangs heeft BAAC een archeologisch- en/of bouwhistorisch onderzoek voor u uitgevoerd. Om onze dienstverlening te kunnen verbeteren willen wij u graag enkele vragen stellen. Deze vragen vindt u in het formulier hiernaast. De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek zullen wij in het halfjaar na ontvangst van de vragenlijst naar u terugkoppelen.

Indien u vragen of opmerkingen over dit formulier heeft dan kunt u ook altijd contact met ons opnemen via 073-6136219 of pr@baac.nl